Klachtenregeling

Connect verwacht een professionele werkhouding en professioneel gedrag van haar medewerkers, opdrachtgevers en flexkrachten.


Artikel 1
Ben je flex-medewerker en heb je een klacht over Connect die rechtstreeks of indirect verband houdt met je dienstverband? Maak je klacht altijd eerst kenbaar bij de betrokken manager/consultant of zijn/haar vervanger.
Ben je opdrachtgever, neem dan contact op met de betrokken manager/consultant, waarmee specifieke afhandeling- en opvolgingsafspraken worden gemaakt.

Artikel 2
Indien je niet tot een bevredigende oplossing komt met de consultant/manager, stuur dan een mail aan administratie@connect.nl en geef hierbij aan wat de klacht inhoudt en wat jouw contactgegevens zijn.
Natuurlijk kan je ook telefonisch je klacht in dienen en wel op het nummer 088-2352680. Je kunt dan vragen naar de afdeling klachten.

Artikel 3
Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen. Je identiteit wordt door Connect alleen bekendgemaakt aan personen die betrokken zijn bij de klacht.

Artikel 4
De ingediende klacht wordt door de afdeling backoffice in behandeling genomen en besproken met de betrokken manager. De manager zal de klacht in overleg met jou behandelen. Streven is om je zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, schriftelijk op de hoogte te brengen van het definitieve standpunt. Mocht toch een langere termijn van afhandeling nodig zijn, dan zal op dat moment met je worden afgestemd welke stappen genomen zullen worden om tot een definitieve oplossing te komen.

Artikel 5
Je kunt tegen het definitieve standpunt dan wel het uitblijven van een definitieve oplossing zoals bedoeld in artikel 4, een bezwaar indienen bij de Klachtencommissie. Dit bezwaar wordt gestuurd naar het secretariaat van de Klachtencommissie:

Klachtenregeling Connect

Connect
Klachtencommissie p/a


Afdeling Klachten

Joop Geesinkweg 531

1114 AB AMSTERDAM-DUIVENDRECHT

Of via mail info@connect.nl

Artikel 6
De Klachtencommissie zal na de ontvangst van het bezwaar jou en de behandelend manager/consultant informeren over de ontvangst van je bezwaar en de verdere procedure. De Klachtencommissie wordt benoemd door de directeur en bestaat uit tenminste 3 leden en wordt samengesteld uit de afdeling HR, medewerker uit de operatie en de directie.

Artikel 7
Jij en degene waartegen bezwaar is ingediend, hebben het recht:
a) jullie zienswijze mondeling en/of schriftelijk toe te lichten en
b) jullie bij de behandeling van het bezwaar te laten bijstaan.

Artikel 8
De Klachtencommissie vormt zich binnen zes weken na ontvangst van het bezwaar een oordeel over de gegrondheid van de klacht. Dit oordeel wordt, met eventuele aanbevelingen, schriftelijk aan jou en de manager/consultant bij wie het bezwaar in eerste instantie is ingediend medegedeeld.

Artikel 9
Ben je het niet eens met het oordeel van de Klachtencommissie of verzuimt Connect om het oordeel van de Klachtencommissie na een redelijke termijn uit te voeren? En heeft je klacht betrekking op de uitvoering of toepassing van de CAO voor Uitzendkrachten? Dan kun je jouw klacht op grond van artikel 70 CAO voor Uitzendkrachten indienen bij de geschillencommissie voor de uitzendbranche.

Artikel 10
Degene die betrokken is bij de uitvoering van deze klachtenregeling en daarbij de beschikking krijgt over gegevens waarvan hij het vertrouwelijke karakter kent of redelijkerwijs moet vermoeden, is verplicht tot geheimhouding daarvan, behoudens voor zover enig wettelijk voorschrift hem tot mededeling verplicht of uit zijn taak de noodzaak tot mededeling voortvloeit. Iedereen die betrokken is bij deze klachtenregeling en de beschikking krijgt over gegevens, is verplicht tot geheimhouding daarvan.

Op de klachtenregeling is ons privacy statement van toepassing.

Klachtenregeling Connect